
Sentimentele oamenilor într-o zi de practică
Redactor: Marcus Konrad
Dacă sunteţi clasa a X-a sau a IX-a, ştiţi cu siguranţă că avem trei săptămâni de practică, în diferite locaţii, de la hipermarket-uri la hoteluri. Aşadar, măcar odată ne-am confruntat cu clienţi, ce au fiecare un comportament diferit.

În săptămâna de practică am ocazia să fiu prezent într-un raion de pe holul central, iar asta îmi oferă o perspectivă asupra persoanelor care traversează culoarele magazinului.
Sunt la raionul de electrice! Bate de zece, iar ca orice "angajat" care se respectă, sunt la timp la locul de muncă şi îmi studiez marfa care tocmai a ajuns. Vin şi primii clienţi, care doresc să achiziţioneze o parte din articolele pe care le am în raft. Aici apare un aspect interesant, acesta constând în faptul că aceşti clienţi sunt în mare parte supăraţi fiindcă nu le merge un bec, li s-a stricat un aparat de radio sau şi-au cumpărat un apartament nou, şi nu au o sonerie.
Rezumând, oamenii vin cu probleme! Noi, angajaţii, am putea să le transmitem un gând bun sau să-i înveselim prin energia noastră? Este o întrebare la care există două răspunsuri! Spre exemplu, "colegul meu", care este chiar angajat al acestui raion este tot timpul supărat, înfuriindu-se pe orice persoană care este indecisă sau pur şi simplu nu se pricepe, şi îi cere un sfat.
Ceea ce am spus mai sus ar fi un exemplu de om cu care vânzătorul se confruntă zi de zi! Un alt caz ar fi ca noi, cei care vindem marfa, să avem capacitatea de a bine-dispune oamenii, astfel încât cumpărătorul să plece mult mai fericit decât atunci când a sosit. Cu cât avem mai mulţi clienţi, cu atât profitul firmei va creşte constant.
Aşadar, voi, dacă aţi fi în locul vânzătorului, ce metodă aţi folosi şi de ce? Puteţi răspunde pe contul nostru de Instagram @hermesnewspaper